«Η επόμενη ημέρα της Επαγγελματικής Ασφάλισης. Προκλήσεις και Αναπτυξιακές Προοπτικές»
11 Φεβρουαρίου 2021
H Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α) και η ethosEVENTS σε συνεργασία με το οικονομικό & επιχειρηματικό portal banks.com.gr, το ασφαλιστικό περιοδικό InsuranceWorld και το portal insuranceworld.gr διοργανώνουν το 2o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης, το οποίο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021, μέσα από τη LiveOn, την ολοκληρωμένη ψηφιακή τεχνολογία επιχειρηματικής επικοινωνίας του ethosGROUP.
Σκοπός του Συνεδρίου
Το συνέδριο επιδιώκει να καταγράψει τις τρέχουσες – εγχώριες και διεθνείς -εξελίξεις στον θεσμό της επαγγελματικής ασφάλισης και να αναδείξει τον ρόλο του 2ου ασφαλιστικού πυλώνα και τη σημασία της λειτουργίαςτων Επαγγελματικών Ταμείων στο εκάστοτε εγχώριο οικονομικό και ασφαλιστικό γίγνεσθαι, τις προκλήσεις και τις αναπτυξιακές διαστάσεις της επαγγελματικής ασφάλισης, τα οφέλη και τις αξίες που μπορούν να προσδώσουν στην κοινωνία, την οικονομία και τις επιχειρήσεις με την εξασφάλιση ενός επαρκούς συνταξιοδοτικού εισοδήματος για τη διατήρηση ενός αξιοπρεπούς βιοτικού επιπέδου κατά τη λήξη του επαγγελματικού βίου των εργαζομένων.
Συμμετέχοντες στο Συνέδριο
Το παρόν θα δώσουν άνθρωποι της αγοράς, εκπρόσωποι εργαζομένων/εργοδοτών, εκπρόσωποι εποπτικών φορέων, asset managers, αναλογιστές, ορκωτοί λογιστές, εσωτερικοί ελεγκτές και λοιποί εμπειρογνώμονες, με στόχο μια ολιστική προσέγγιση της δράσης και του τρόπου λειτουργίας των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης. Πλήθος παραγόντων, υψηλόβαθμων -Ελλήνων και ξένων -αξιωματούχων, υψηλών προσκεκλημένων και θεσμικών φορέων θα συμμετέχουν στο 2ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης.
Θεματολογία – Ανάλυση Θεματικών Πάνελ
PANEL I: «Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση, Κεφαλαιοποίηση και Φορείς Παροχής Συμπληρωματικής Ασφάλισης»
Επί τάπητος θα τεθούν η νέα ασφαλιστική μεταρρύθμιση της επικουρικής κοινωνικής ασφάλισης (1ου πυλώνα) με την εισαγωγή σε αυτήν κεφαλαιοποιητικών χαρακτηριστικών και η ανάγκη ενίσχυσης της δομής του ασφαλιστικού συστήματος με κεφαλαιοποιητικά στοιχεία και διαφοροποίησης του συνολικού κινδύνου. Συζήτηση για την αναγκαιότητα ή μη της συμμετοχής του 2ου και του 3ου πυλώνα στον νέο ασφαλιστικό χάρτη της χώρας και η εξειδίκευση της αποστολής τους.
PANEL II: «Καταγραφή διεθνούς εμπειρίας οργάνωσης και λειτουργίας ΙΕΣΠ-ΤΕΑ και ανάλυση εφαρμογής του νέου θεσμικού πλαισίου της ΙΟRPII σε πανευρωπαϊκό επίπεδο»
Παρουσίαση από ξένους υψηλούς προσκεκλημένους και δη από εκπροσώπους της αγοράς επαγγελματικής ασφάλισης, ευρωπαϊκών επαγγελματικών φορέων και της Ευρωπαϊκής Εποπτικής Αρχής Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (European Insurance and Occupational Pensions Authority– EIOPA), της σωρευμένης εμπειρίας λειτουργίας του 2ου πυλώνα ασφάλισης εντός των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της διεθνούς πρακτικής και των επερχόμενων εξελίξεων σε επίπεδο θέσπισης και εφαρμογής πρωτογενούς και δευτερογενούς νομολογίας και δικαίου επαγγελματικής ασφάλισης.
PANEL IIΙ: «Εξελίξεις, Συγκυρία και Αναπτυξιακές Προοπτικές 2ου Ασφαλιστικού Πυλώνα»
Στο επίκεντρο οι εξελίξεις που έλαβαν χώρα στον κλάδο της επαγγελματικής ασφάλισης κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, η χαρτογράφηση της τρέχουσας οικονομικής, υγειονομικής και κοινωνικής συγκυρίας και η καταγραφή των επιπτώσεών της στον 2ο πυλώνα ασφάλισης και κυρίως η ιχνηλάτηση των αναπτυξιακών προοπτικών που διανοίγονται στην αγορά των επαγγελματικών ταμείων το 2021 και τα επόμενα έτη με βάση τις μεταρρυθμιστικές κυβερνητικές παρεμβάσεις που δρομολογούνται στην οικονομική και κοινωνική πολιτική και τις ανατροπές που κυοφορούνται στο Ασφαλιστικό.
PANEL IV: «Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Λειτουργίας και Αποτελέσματα Λειτουργικής και Επενδυτικής Διαχείρισης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης»
Ανάλυση του νέου θεσμικού πλαισίου λειτουργίας που σηματοδοτεί η ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της 2ης Κοινοτικής Οδηγίας για τα Ιδρύματα Επαγγελματικών Συνταξιοδοτικών Παροχών – Ταμεία Επαγγελματικής Ασφάλισης με τον Ν. 4680/2020. Πώς μπορούν τα Επαγγελματικά Ταμεία να αποτελέσουν ένα πραγματικό αναπτυξιακό εργαλείο στα χέρια των κοινωνικών εταίρων και της ελληνικής οικονομίας; Απολογιστική καταγραφή των αποτελεσμάτων λειτουργικής και επενδυτικής διαχείρισης των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης από εξειδικευμένα στελέχη, εμπειρογνώμονες και διαχειριστές επενδύσεων των επαγγελματικών ταμείων.
Το Συνέδριο απευθύνεται σε:
- Διοικητικά στελέχη εταιρειών και Υπεύθυνους Τμημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διαχειριστές Κεφαλαίων
- Αναλογιστές
- Στελέχη Επαγγελματικών Ταμείων
- Συμβούλους Επιχειρήσεων
- Νομικούς Συμβούλους
- Ορκωτούς Ελεγκτές – Λογιστές
- Εσωτερικούς Ελεγκτές
- Εκπροσώπους Κοινωνικών Φορέων
- Εκπροσώπους Υπουργείων και Κυβερνητικών Οργανισμών
- Εκπροσώπους Διεθνών Οργανισμών, Εποπτικών Φορέων και Επαγγελματικών Ενώσεων
- Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις
Διοργάνωση
Η Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. είναι το επίσημο θεσμικό όργανο για την ενιαία εκπροσώπηση των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης στην Ελλάδα. Είναι αναγνωρισμένη Αστική Εταιρεία μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα που ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2018.Τα μέλη της λειτουργούν στο πλαίσιο του νόμου 3029/2002 και είναι Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα. Ως η κύρια φωνή της Επαγγελματικής Ασφάλισης, προβάλλει θέσεις και προτάσεις προς την πολιτεία, τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους Διεθνείς Οργανισμούς Επαγγελματικής Ασφάλισης.
Η ethosEVENTS, μέλος του ethosGROUP, (ethosEVENTS-ethosMEDIA-ethosBUSINESS, LiveOn) έχει ως βασικό αντικείμενο τη διοργάνωση επιχειρηματικών συνεδρίων, και βραβείων, αλλά και άλλων καινοτόμων εκδηλώσεων. Η ethosEVENTS ξεκίνησε την πετυχημένη της πορεία στο χώρο της διοργάνωση εκδηλώσεων, με σκοπό να προσφέρει μία ακόμα επιχειρηματική επιλογή στα πεδία δραστηριότητας της ethosMEDIA, και των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων της. Ακολουθώντας διαχρονικά τις ανάγκες τις αγοράς, η ethosEVENTS διευρύνει συνεχώς τη γκάμα των προϊόντων της. Πλέον, διοργανώνει περισσότερα από 20 συνέδρια & επιχειρηματικά βραβεία το έτος, σε κλάδους όπως αυτοί της οικονομίας, της ασφάλισης, της πολιτικής για την υγεία και του φαρμάκου, των εξαγωγών, της τεχνολογίας, της ξενοδοχίας, του καφέ και της καφεστίασης κ.ά. Εκτός από τη διοργάνωση εκδηλώσεων για τα έντυπα και ψηφιακά μέσα της ethosMEDIA, η ethosEVENTS προσφέρει τη πολύτιμη τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες της για τη διοργάνωση συνεδρίων του δικτύου συνεργατών της.
Οι εκδηλώσεις της ethosEVENTS απευθύνονται σε υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων της Ελλάδας και του εξωτερικού, προσφέροντάς τους πολλαπλές ευκαιρίες για επαγγελματική δικτύωση, πληροφόρηση και τεχνογνωσία υψηλού επιπέδου, συστατικά απαραίτητα για την επιχειρηματική ανάπτυξη και την επαγγελματική τους εξέλιξη. Το έμπειρο και κατάλληλα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, διασφαλίζει την άριστη διοργάνωση της κάθε εκδήλωσης. Σεβασμός, καινοτομία, περιεχόμενο, ευκαιρίες δικτύωσης, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία που κάνουν τις εκδηλώσεις της ethosEVENTS να ξεχωρίζουν στην αγορά.
Λίγα λόγια για τη LiveOn και τα LiveOn Digital Events
H LiveOn, η καινοτόμος, ολοκληρωμένη ψηφιακή τεχνολογία επιχειρηματικής επικοινωνίας του ethosGROUP, είναι η ιδανική πλατφόρμα για την διοργάνωση ψηφιακών συνεδρίων και εκθέσεων, τη διεξαγωγή εταιρικών παρουσιάσεων, εκδηλώσεων και προγραμματισμένων B2B & B2C συναντήσεων, ενώ παράλληλα έρχεται να καλύψει ιδανικά τις σύγχρονες και κρίσιμες επιχειρηματικές ανάγκες που προέκυψαν λόγω της πανδημίας COVID19.
Σχεδιασμένη για κάθε τύπο εκδήλωσης και πλήρως προσαρμόσιμη στις ανάγκες της, η LiveOn μεταμορφώνει συνολικά την εμπειρία εταιρικής επικοινωνίας, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες για επαγγελματική δικτύωση, στοχευμένη επιχειρηματική προώθηση και εύκολη αλληλεπίδραση. Χτισμένη με γνώμονα την επιτυχία των πελατών, η LiveOn χρησιμοποιεί προηγμένη web τεχνολογία, βασίζεται σε ασφαλές περιβάλλον cloud, προσφέρει ένα γρήγορο & φιλικό περιβάλλον εργασίας χρήστη σε διοργανωτές και συμμετέχοντες, και – τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό – είναι μια συνδρομητική υπηρεσία με κλιμακωτό κόστος.
Το ταξίδι σε ένα LiveOn Digital Event είναι οργανωμένο σε διακριτές περιοχές:
- Lobby: είναι η εισαγωγική περιοχή ενός LiveOn Digital Event. Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τα θέματα, το πρόγραμμα και τους ομιλητές της εκδήλωσης, και να πραγματοποιήσετε την εγγραφή και τη σύνδεσή σας.
- Stage: εδώ διεξάγονται οι συνεδρίες και οι διαδικασίες της εκδήλωσης, τις οποίες παρακολουθείτε ζωντανά συμμετέχοντας με ερωτήσεις και έρευνες ή, μετά τη διεξαγωγή τους, μπορείτε να τις ξαναδείτε βιντεοσκοπημένες.
- Agenda: εδώ θα βρείτε πληροφορίες αναλυτικά για το πρόγραμμα της εκδήλωσης (ώρες, θέματα, ομιλητές κ.λπ.) και θα κάνετε το προσωπικό σας πρόγραμμα, ώστε να ενημερώνεστε για τις συνεδρίες πριν ξεκινήσουν.
- Sponsors (ή Expo): εδώ θα επισκεφθείτε τα e-stands των χορηγών / εκθετών της εκδήλωσης, θα αφήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, θα συλλέξετε ενημερωτικό υλικό προετοιμασμένο για εσάς και θα επικοινωνήσετε μέσω βιντεοκλήσης και chat με τα στελέχη τους.
- Networking: εδώ θα δικτυωθείτε με άλλους online συμμετέχοντες, θα ανταλλάξετε στοιχεία επικοινωνίας και θα επικοινωνήσετε μέσω βιντεοκλήσης και chat.
Ένα LiveOn Digital Event, το διαδικτυακό ισοδύναμο του φυσικού, είναι μια νέα εμπλουτισμένη συνεδριακή εμπειρία που προσφέρει:
- Εύκολη και ασφαλή πλοήγηση και επιλογή παρακολούθησης στο πλήρες πρόγραμμα παρουσιάσεων και συζητήσεων, σε πληροφορίες για τους ομιλητές και ενημερωτικό υλικό που θα μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.
- Διαρκή αλληλεπίδραση μεταξύ ομιλητών και απλών συμμετεχόντων σε ένα περιβάλλον που διευκολύνει την online επικοινωνία και δικτύωση, την υποβολή ερωτήσεων και την συμμετοχή σε online έρευνες.
- Οργανωμένο περιβάλλον περιήγησης το οποίο δίνει σε συμμετέχοντες και χορηγούς περισσότερες ευκαιρίες συνάντησης, γνωριμίας και συζήτησης, ακόμα και παράλληλα με τις ζωντανές παρουσιάσεις και συζητήσεις.
- Ψηφιακά περίπτερα για χορηγούς και εκθέτες, με επαυξημένες δυνατότητες στοχευμένης προβολής, χώρους παρουσιάσεων και διαμοιρασμού αρχείων και δυνατότητα συνομιλίας και δικτύωσης με τους επισκέπτες.
- Αμφίδρομη online επικοινωνία των συμμετεχόντων είτε με στελέχη των χορηγών (κατά την επίσκεψη τους στα ψηφιακά τους περίπτερα) είτε με άλλους συμμετέχοντες (δικτύωση “peer-to-peer”) που εμφανίζονται πως είναι live και online!
- Απολογιστικά δεδομένα συναντήσεων και ενεργειών για τους συμμετέχοντες και για τους χορηγούς, τα περίπτερα και τους εκπροσώπους τους.
Χορηγικό Πρόγραμμα
GOLD SPONSOR (15.000€ + Φ.Π.Α.)
- Ο χορηγός δικαιούται ομιλία στελέχους του διάρκειας δέκα (10) λεπτών.
- Ο χορηγός δικαιούται συμμετοχή στελέχους του σε πάνελ του συνεδρίου.
- To λογότυπο του χορηγού θα προβάλλεται σε προνομιούχο θέση σε εικαστικά του συνεδρίου (κεντρικό site του συνεδρίου, αρχική σελίδα της πλατφόρμας του online event, στην αρχική σελίδα της ενότητας Sponsors, στις σελίδες παρουσιάσεων – ομιλιών και σε κάθε σελίδα παρουσίασης του στελέχους που θα συμμετέχει ως ομιλητής.
- Ο χορηγός έχει τη δυνατότητα προβεβλημένης προβολής με banner στις εσωτερικές σελίδες της πλατφόρμας του digital event.
- Ο χορηγός έχει τη δυνατότητα προβολής διαφημιστικού spot (μέγιστης διάρκειας 20’’) το οποίο θα προβληθεί έως και τρεις (3) φορές σε διαφημιστικά slots κατά τη διάρκεια του προγράμματος του συνεδρίου.
- O χορηγός δικαιούται δικό του «ηλεκτρονικό περίπτερο» – σελίδα παρουσίασης, σε προνομιακή θέση στην πλατφόρμα του digital event, και συγκεκριμένα στην ενότητα Sponsors. Στη συγκεκριμένη σελίδα δύναται να συμπεριλαμβάνονται: Το λογότυπο της εταιρίας, το εταιρικό προφίλ (έως 200 λέξεις), εταιρικό βίντεο προβολής της επιλογής του χορηγού (μέγιστης διάρκειας έως 5’), ψηφιακό marketing material (υλικά έως 30MB) για download. Επίσης, στο συγκεκριμένο χώρο μπορούν να είναι συνδεδεμένα κατά τη διάρκεια του συνεδρίου έως και δέκα (10) στελέχη του χορηγού για online επικοινωνία με συμμετέχοντες στο event, τα στοιχεία επικοινωνίας των οποίων (e-business card) θα τους κοινοποιούνται αυτόματα με την είσοδό του στο «ηλεκτρονικό περίπτερο».
- Ο χορηγός θα προβάλλεται σε προνομιούχo θέση σε όλο το προωθητικό υλικό του συνεδρίου (ηλεκτρονικά newsletters, e-mail updates, landing pages, απολογισμούς, κ.λπ.).
- Ο Χορηγός θα προβληθεί μέσω των social media σελίδων του διοργανωτή και του event (facebook και Linkedin) με δύο (2) δημοσιεύσεις «διακεκριμένης προβολής».
- Παρέχεται η δυνατότητα σε υψηλόβαθμο στέλεχος του χορηγού να παραχωρήσει συνέντευξη στο banks.com.gr και στο περιοδικό ΧΡΗΜΑ.
- Ο χορηγός δικαιούται πενήντα (50) προσκλήσεις για την παρακολούθηση του συνεδρίου.
- Ο χορηγός δικαιούται να συμπεριλάβει προωθητικό υλικό στην ψηφιακή τσάντα της εκδήλωσης.
- Ο χορηγός θα λάβει εκτενή απολογισμό του συνεδρίου (με παρουσιάσεις ομιλητών, video και φωτογραφίες).
SILVER SPONSOR (10.000€ + Φ.Π.Α.)
- Ο χορηγός δικαιούται συμμετοχή στελέχους του σε πάνελ του συνεδρίου.
- To λογότυπο του χορηγού θα προβάλλεται σε προνομιούχο θέση σε εικαστικά του συνεδρίου (κεντρικό site του συνεδρίου, αρχική σελίδα της πλατφόρμας του online event, στην αρχική σελίδα της ενότητας Sponsors και στις σελίδες παρουσιάσεων – ομιλιών και σε κάθε σελίδα παρουσίασης του στελέχους που θα συμμετέχει ως ομιλητής.
- Ο χορηγός έχει τη δυνατότητα προβολής διαφημιστικού spot (μέγιστης διάρκειας 20’’) το οποίο θα προβληθεί έως και δύο (2) φορές σε διαφημιστικά slots κατά τη διάρκεια του προγράμματος του συνεδρίου.
- O χορηγός δικαιούται δικό του «ηλεκτρονικό περίπτερο» – σελίδα παρουσίασης, σε προνομιακή θέση στην πλατφόρμα του digital event, και συγκεκριμένα στην ενότητα Sponsors. Στη συγκεκριμένη σελίδα θα συμπεριλαμβάνονται: Το λογότυπο της εταιρίας, το εταιρικό προφίλ (έως 150 λέξεις), εταιρικό βίντεο προβολής της επιλογής του χορηγού (μέγιστης διάρκειας έως 5’), marketing material (υλικά έως 20MB). Επίσης, στο συγκεκριμένο χώρο μπορούν να είναι συνδεδεμένα έως και οκτώ (8) στελέχη του χορηγού για online επικοινωνία με συμμετέχοντες στο event, τα στοιχεία επικοινωνίας των οποίων (e-business cards) θα τους κοινοποιούνται αυτόματα με την είσοδό του στο «ηλεκτρονικό περίπτερο».
- Ο χορηγός θα προβάλλεται σε προνομιούχo θέση σε όλο το προωθητικό υλικό του συνεδρίου (newsletters, e-mail updates, landing pages κ.λπ.).
- O Χορηγός θα προβάλλεται μέσω των social media σελίδων του διοργανωτή και του event (facebook και LinkedIn) με μία (1) δημοσίευση «διακεκριμένης προβολής».
- Παρέχεται η δυνατότητα σε υψηλόβαθμο στέλεχος του χορηγού να παραχωρήσει συνέντευξη στο περιδικό Insurance World.
- Ο χορηγός δικαιούται σαράντα (40) προσκλήσεις για την παρακολούθηση του συνεδρίου.
- Ο χορηγός δικαιούται να συμπεριλάβει προωθητικό υλικό στην ψηφιακή τσάντα της εκδήλωσης.
- Ο χορηγός θα λάβει εκτενή απολογισμό του συνεδρίου (με παρουσιάσεις ομιλητών, video και φωτογραφίες).
BRONZE SPONSOR (5.000€ + Φ.Π.Α.)
- To λογότυπο του χορηγού θα προβάλλεται σε εικαστικά του συνεδρίου (κεντρικό site του συνεδρίου, στην αρχική σελίδα της ενότητας Sponsors και στις σελίδες παρουσιάσεων – ομιλιών).
- Ο χορηγός δικαιούται δικό του «ηλεκτρονικό περίπτερο» – σελίδα παρουσίασης, στην πλατφόρμα του digital event, και συγκεκριμένα στην ενότητα Sponsors. Στη συγκεκριμένη σελίδα θα συμπεριλαμβάνονται: Το λογότυπο της εταιρίας, εταιρικό προφίλ (ως 100 λέξεις), εταιρικό βίντεο προβολής της επιλογής του χορηγού (μέγιστης διάρκειας έως 5’), marketing material (υλικά έως 10MB). Επίσης, στο συγκεκριμένο χώρο μπορούν να είναι συνδεδεμένα έως και έξι (6) στελέχη του χορηγού για online επικοινωνία με συμμετέχοντες στο event, τα στοιχεία επικοινωνίας των οποίων (e-business cards) θα του κοινοποιούνται αυτόματα με την είσοδό του στο «ηλεκτρ. περίπτερο».
- Ο χορηγός θα προβάλλεται σε όλο το προωθητικό υλικό του συνεδρίου (newsletters, e-mail updates, landing pages κ.λπ.).
- O Χορηγός θα προβάλλεται μέσω των social media σελίδων του διοργανωτή και του event (facebook και LinkedIn) με μία (1) δημοσίευση.
- Ο χορηγός δικαιούται τριάντα (30) προσκλήσεις για την παρακολούθηση του συνεδρίου.
- Ο χορηγός δικαιούται να συμπεριλάβει προωθητικό υλικό στην ψηφιακή τσάντα της εκδήλωσης.
- Ο χορηγός θα λάβει εκτενή απολογισμό του συνεδρίου (με παρουσιάσεις ομιλητών, video και φωτογραφίες).
ASSOCIATE SPONSOR (3.000€ + Φ.Π.Α.)
- Tο λογότυπο του χορηγού θα προβάλλεται σε εικαστικά του συνεδρίου (κεντρικό site του συνεδρίου, στην αρχική σελίδα της ενότητας Sponsors και στις σελίδες παρουσιάσεων – ομιλιών).
- Ο χορηγός δικαιούται δικό του «ηλεκτρονικό περίπτερο», στην πλατφόρμα του digital event, και συγκεκριμένα στην ενότητα Sponsors. Στη συγκεκριμένη σελίδα θα συμπεριλαμβάνονται: Το λογότυπο της εταιρίας, εταιρικό προφίλ (έως 80 λέξεις), marketing material (υλικά έως 6MB). Επίσης, στο συγκεκριμένο χώρο μπορούν να είναι συνδεδεμένα έως και τέσσερα (4) στελέχη του χορηγού για online επικοινωνία με συμμετέχοντες στο event, τα στοιχεία επικοινωνίας των οποίων (e-business cards) θα του κοινοποιούνται αυτόματα με την είσοδό του στο «ηλεκτρονικό περίπτερο».
- Ο χορηγός θα προβάλλεται σε προωθητικό υλικό του συνεδρίου (newsletters, e-mail updates, landing pages κ.λπ.).
- Ο χορηγός δικαιούται είκοσι (20) προσκλήσεις για την παρακολούθηση του συνεδρίου.
- Ο χορηγός δικαιούται να συμπεριλάβει προωθητικό υλικό στην ψηφιακή τσάντα της εκδήλωσης.
- Ο χορηγός θα λάβει εκτενή απολογισμό του συνεδρίου (με παρουσιάσεις ομιλητών, video και φωτογραφίες).
PREMIER CORPORATE PARTICIPATION (€1.500 + Φ.Π.Α)
- Το λογότυπο του χορηγού θα προβάλλεται σε εικαστικά του συνεδρίου (κεντρικό site του συνεδρίου, στην αρχική σελίδα της ενότητας Sponsors και στις σελίδες παρουσιάσεων – ομιλιών).
- Ο χορηγός δικαιούται δέκα (10) προσκλήσεις για την παρακολούθηση του συνεδρίου.
- Online ανταλλαγή στοιχείων και προσωπική επικοινωνία με ομιλητές, συνέδρους και στελέχη χορηγών που συμμετέχουν, μέσω του Networking Hub του συνεδρίου.
- Ο κάθε συμμετέχων θα λάβει εκτενή απολογισμό του συνεδρίου (με παρουσιάσεις ομιλητών,video και φωτογραφίες).
CORPORATE PARTICIPATION (€1.200 + Φ.Π.Α)
- Ο χορηγός δικαιούται δέκα (10) προσκλήσεις για την παρακολούθηση του συνεδρίου.
- Online ανταλλαγή στοιχείων και προσωπική επικοινωνία με ομιλητές, συνέδρους και στελέχη χορηγών που συμμετέχουν, μέσω του Networking Hub του συνεδρίου.
- Ο κάθε συμμετέχων θα λάβει εκτενή απολογισμό του συνεδρίου (με παρουσιάσεις ομιλητών, video και φωτογραφίες).
ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
1ο άτομο (250€ + Φ.Π.Α.)
2ο άτομο(220€ + Φ.Π.Α.)
3ο άτομο (190€ + Φ.Π.Α.)
Παροχές ανά ατομική συμμετοχή
- Παρακολούθηση του συνεδρίου.
- Πιστοποιητικό παρακολούθησης του συνεδρίου (θα αποσταλεί ηλεκτρονικά).
- Online ανταλλαγή στοιχείων και προσωπική επικοινωνία με ομιλητές, συνέδρους και στελέχη χορηγών που συμμετέχουν, μέσω του Networking Hub του συνεδρίου.
- Ο κάθε συμμετέχων θα λάβει εκτενή απολογισμό του συνεδρίου (με παρουσιάσεις ομιλητών, video και φωτογραφίες).
Χορηγίες
Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO, ethosGROUP
Τηλ.: 210 998 4864 E-mail: ouzounis.k@ethosmedia.eu
Ράντω Μανώλογλου, Key Account Manager
Τηλ.: 210 9984863 Email: manologlou.r@ethosmedia.eu
Βασίλης Παπαδόπουλος, Key Account Manager
Τηλ.: 210 9984904 Email: papadopoulos.v@ethosmedia.eu
Διαχείριση Προγράμματος-Ομιλητών
Μαριάνα Βαζαίου, Events Programme Manager
Τηλ.: 210 998 4932 E-mail vazaiou.m@ethosmedia.eu
Μαρκέλλα Φάρκωνα, Events Programme Executive
Τηλ.: 210 998 4865 E-mail farkona.m@ethosmedia.eu
ΕπικοινωνίαΣυνεδρίου
Αλεξάνδρα Παπασπηλιωτοπούλου, PR & Marketing Communications Manager
Τηλ.: 210 998 4917 E-mail papaspiliotopoulou.a@ethosmedia.eu
Ανδρέας Μπάλτας, Event Marketing & Social Media Executive
Τηλ.: 210 998 4906 E-mail baltas.a@ethosmedia.eu
Συντονισμός Εκδήλωσης & Εγγραφές Συνέδρων
Κωνσταντίνος Σαλβαρλής, Events Director
Τηλ.: 210 9984909 Εmail: salvarlis.k@ethosmedia.eu
Άρης Λαυδής, Events Manager
Τηλ.: 210 9984814 Εmail: lavdis.a@ethosmedia.eu
Στέλιος Γαλάτουλας, Events Executive
Τηλ.: 210 9984920 Εmail: galatoulas.s@ethosmedia.eu